نئون فلکسی چیست و چقدر می شناسید؟

3/دی/1400 مقالات بدون دیدگاه

نئون فلکسی چیست و چقدر می شناسید؟ ریسه نئون فلکسی مناسب نصب نمای ساختمان است، این مدل ریسه شلنگی و نواری انعطاف زیادی دارد و جهت نورپردازی داخل و خارج ساختمان از این ریسه می توان استفاده کرد.

همچنین این ریسه به دلیل استفاده از تکنولوژی LED و روکش پلاستیکی که روی آن استفاده شده است قابل استفاده در فضای آزاد می باشد.

خصوصیات نئون فلکسی

محل برش بر روی ریسه مشخص شده تا هنگام برش اشکالی در کار ریسه به وجود نیاید، زاویه دید و نوردهی این منبع روشنایی به 180 درجه می رسد و مناسب است.

رنگ های ریسه فلکسی

ریسه فلکسی برای استفاده مناسب تر و بیشتر دارای رنگ های سبز، قرمز، طلایی، سفید، آبی، مهتابی و مولتی کالر است که می توان مکان های متنوعی را با آن جذابیت بخشید.

کاربرد ریسه نئون فلکسی

امروزه استفاده از ریسه های LED در مکان هایی همانند هتل ها، منازل مسکونی، فروشگاه ها و مراکز مذهبی بسیار مرسوم شده است.

از این محصول در طراحی داخلی هم زیاد استفاده می شود و دوستداران بسیاری هم دارد.

می توان جهت طراحی و نورپردازی از این ریسه ها به صورت نور مخفی استفاده کرد.

استفاده از ریسه های ال ای دی به صورت مخفی موجب می شود تا جذابیت بیشتری را برای محیط ایجاد کند.

 

انعطاف پذیری یکی دیگر از دلایلی که سبب می شود تا این ریسه ها کاربرد زیادی داشته باشند و همین مورد دلیل استفاده از این ریسه ها را برای استفاده در شرایط و مکان های متفاوت مناسب می سازد.

به دلیل عایق مناسب در برابر آب،  این ریسه ها خیلی خاص و شگفت انگیز می باشند. به همین دلیل جهت استفاده در فضای آزاد بسیار مناسب می باشند.

علاوه بر این مورد از ورود گرد و غبار به داخل این ریسه ها هم جلوگیری می شود ، بنابراین ضد آب و ضد گرد و غبار هست

 فلکسی و ویژگی ها :

  1. مطابق با دستورالعمل های ROHS و  CE
  2. کیفیت نور بالا با درخشندگی فوق العاده
  3. قابل نصب و چسابندن بر روی سطوح
  4. مناسب برای نورپردازی مخفی
  5. نصب و راه اندازی آسان

نئون فلکسی و کاربرد آن

  • کافی شاپ ها و رستوران ها
  • نورپردازی های مخفی
  • مغازه های هنری
  • قفسه های لباس

مقایسه نئون فلکسی با نئون های سنتی

از ویژگی های خاص و جذاب ریسه های نئون فلکسی این است که نوری کاملا یکنواخت تولید می کنند و به هیچ وجه تولید نور نقطه نقطه ای ندارند. به همین دلیل در شرایط ویژه و خاصی نیز کاربرد دارند.

ساخت المان و نوشته و تابلوهای تبلیغاتی جزو کاربرد های بسیار این ریسه ها هستند.

در هر یک متر از نئون فلکسی ها ، جای خاصی برای برش قرار دارد و میتوان هر ابعادی را به راحتی برش و استفاده کرد.

مزایای استفاده از ریسه نئون فلکسی:
    منبع نور

در گذشته ، از نئون شیشه ای سنتی که با گاز نئون بود برای روشن کردن محیط استفاده می شد. در صورتی که ریسه های نئون فلکسی بدون استفاده از گاز نئون کار می کنند دوست دار محیط زیست و صرفه جویی در انرژی می شود.

    طول عمر

میانگین طول عمربر حسب ساعت برای یک لوله شیشه ای نئون 10.000 ساعت می باشد.

در حالی که ریسه های نئون فلکسی ، تا 30000 ساعت یا شاید بیشتر نور تولید می کنند. بنابراین میتوان گفت که ال ای دی های نئون فلکسی طول عمر سه برابری دارند.

    نصب آسان

فلکسی ها می توانند خم شوند ، برش داده شوند و به هر شکلی که دوست دارید در آیند. نصب این ریسه ها بسیار آسان هستند و یک فرد عادی و یا تکنسین تازه کار هم می تواند آن را نصب کرد. اما نئون های سنتی برای نصب نیاز به نصاب حرفه ای و استاد کار دارند.

    مقاومت زیاد

نئون فلکسی ها در برابر ضربه و شعله بسیار مقاوم هستند اما نئون های شیشه ای بسیار شکننده هستند و اگر به هر دلیلی رها شوند می شکنند و خساراتی را به بار می آورند.

    دوست دار محیط زیست

چراغ های ال ای دی فلکسی دارای فلزات سنگین نیستند و برای محیط زیست امن تر می باشند. اما نئون های سنتی ، از جیوه ساخته شده و گازهای سمی تولید می کند و برای تنفس بسیار خطرناک است.

برچسب ها: قیمت نئون فلکسی خرید نئون فلکسی نئون فلکسی قزمر نئون فلکسی سفید نئون فلکسی سبز نئون فلکسی صورتی نئون فلکسی ارزان مزایای استفاده از ریسه نئون فلکسی ریسه های نئون فلکسی ریسه های ال ای دی کاربرد ریسه نئون فلکسی رنگ های ریسه فلکسی خصوصیات نئون فلکسی ریسه شلنگی و نواری ریسه نئون فلکسی نئون فلکسی



دیدگاه
دیدگاه شما :