عوامل تاثیر گذار در زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی چیست؟

19/اردیبهشت/1400 مقالات بدون دیدگاه

عوامل تاثیر گذار در زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی چیست؟ به نظر شما چه چیز می تواند شناسنامه دفتر کار شما باشد؟ تابلوی سردر مغازه ، فروشگاه ، شرکت یا دفتر کار شما به عنوان شناسنامه آن بشمار می آید. توجه به این موضوع که یک تابلوی تبلیغاتی باید دارای چه ویژگی هایی باشد و یا شرایط نصب آن به چه شکل باشد که علاوه بر بهتر دیده شدن در تاثیر مثبتی نیز در در نمای فضای شهری داشته باشد از عوامل مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

عوامل موثر در زیباسازی تابلو تبلیغاتی

اولین و می توان گفت مهمترین عامل در زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی نحوه چیدمان و اندازه آنها می باشد. به کار بردن تعداد زیادی از تابلو های تبلیغاتی با ابعاد و ترکیب رنگ های ناهمگون در یک مکان در فاصله نزدیک به هم تاثیر نامطلوبی در جذب مشتری دارد و موجب سردرگمی می شود.

توجه به مواردی از جمله ارتفاع مجاز از زمین ، ابعاد تابلو ، تعیین مرز برای نصب عمودی یا افقی بودن تابلو ، رنگ و فونت بکار رفته در تابلو نظم و زیبایی خاصی به محیط می بخشد.

عوامل موثر بر زیبایی تابلو مغازه

از جمله موارد موثر بر زیبایی سازی تابلو تبلیغاتی مغازه این است که شما به کامل ترین شکل ممکن حرفه و برند خود را به مشتری معرفی کنید بدون اینکه  تابلویی شلوغ و بهم ریخته داشته باشید . برای اینکار سعی کنید از یک تکنسین کار ماهر و مجرب کمک بگیرید ، این کار قطعا در زیبا سازی تابلو ساخته شده و در تبلیغ و جذب مشتری تاثیر فراوانی دارد.

عوامل تاثیر گذار در زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی چیست؟

رنگ آمیزی و نورپردازی و افکت نوری در تابلو تبلیغاتی

 انتخاب رنگ مناسب و گاهی استفاده از رنگ های متضاد می تواند زیبا سازی تابلو تبلیغاتی را چند برابر کند. در حرفه تابلو سازی نورپردازی و افکت نوری برای زیبا سازی تابلو تبلیغاتی جز یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل به شمار می آید.

افکت های نوری در تابلو های حروف چلنیوم ، لایت باکس ، فلکسی و استفاده از رنگ هایی که در طیف نوری منعکس می شود بسیار مهم است.

شرکت مهندسی جوان ارتباط فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه برق و تاسیسات هوشمند سازی ساختمان آغاز نمود . با گذر زمان و پی بردن به نیاز بازار به خصوص در زمینه تابلو سازی ، این مجموعه بر آن شد تا فعالیت خود را در این زمینه گسترش داده و بتواند نیاز همکاران محترم تابلو ساز را به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

مجموعه جوان ارتباط تلاش دارد تا محصولات خود را با کیفیت تضمین شده و قیمت مناسب در کمترین زمان به دست مشتریان خود برساند.

با توجه به اینکه یکی از فعالیت های اصلی این شرکت فروش و عرضه مستقیم ملزومات تابلو سازی از جمله انواع تابلو ال ای دی ثابت ، تابلو چلنیوم ، تابلو روان و ادوات نورپردازی می باشد ، با بررسی تخصصی برندهای موجود در بازار اقدام به تامین محصولاتی که از جدیدترین تکنولوژی در طراحی و تولید بهره برده اند نموده ایم.

در همین زمینه در سال 1395 همکاری خود را با گروه بازرگانی جم پایا که یکی از برترین برندهای موجود در زمینه ملزومات تابلو چلنیوم در بازار ایران می باشد آغاز کرده و موفق به دریافت نمایندگی رسمی و انحصاری این مجموعه شدیم .

با توجه به گستره فعالیت خود در سالهای جاری موفق به دریافت نمایندگی رسمی از دیگر برندهای معتبر در زمینه ملزومات تابلو سازی از جمله گروه بازرگانی مرداس ( در زمینه پخش و عرضه مستقیم ال ای دی اُوال) و همچنین شرکت کیش لایت (در زمینه عرضه لامپ های لاسوگاسی) شده ایم که موجب تمایز شرکت جوان ارتباط نسبت به سایر شرکت های فعال در این زمینه گردیده است.

 

برچسب ها: ملزومات تابلو سازی ملزومات تابلو چلنیوم تابلو روان تابلو چلنیوم تابلو ال ای دی ثابت فروش و عرضه مستقیم ملزومات تابلو سازی فلکسی لایت باکس تابلو های حروف چلنیوم تابلو سازی افکت نوری در تابلو تبلیغاتی زیبایی سازی تابلو تبلیغاتی مغازه تابلو مغازه عوامل موثر بر زیبایی تابلو مغازه تابلوهای تبلیغاتی مهمترین عامل در زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی عوامل موثر در زیباسازی تابلو تبلیغاتی زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی ال ای دی اُوال لامپ های لاسوگاسی تابلو تبلیغاتی سه بعدی تابلو تبلیغاتی زیبا زیبا سازی تابلو تبلیغاتی نصب تابلو تبلیغاتی



دیدگاه
دیدگاه شما :