فروش لوازم تابلو سازی

10/خرداد/1400 مقالات بدون دیدگاه

فروش لوازم تابلو سازی : امروزه صنعت تابلو سازی دچار پیشرفت های قابل توجهی در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی مدرن با استفاده از متریالهای جدید شده است که می توان با کمی دقت در تابلو های مورد استفاده در سطح شهر به وضوع این موارد را مشاهده نمود.

ملزومات تابلو سازی از جمله ابزارهای مورد نیاز در این صنعت هستند که عدم وجود هر یک از آنها می تواند مراحل تولید را با مشکلات زیادی روبرو کند. به طور قطع می توان گفت که هیچ یک از تولید کنندگان تابلوهای تبلیغاتی نمی توانند بدون استفاده از لوازم تابلو سازی اقدام به ساخت تابلو کنند. در همین راستا ما سعی نمودیم تا با فروش لوازم تابلو سازی با برندهای معتبر و مرغوب خدمات مفید و موثری را به همکاران محترم تابلو ساز ارائه نماییم.

ملزومات تابلوسازی شامل چه مواردی است؟

همانطور که می دانید هر صنعتی برای شروع کار و ماندن در بازار کار نیاز به ابزارهای خاصی دارد. صنعت تابلو سازی نیز از این قاعده مستثنی نیست و ملزومات تابلو سازی در این صنعت جایگاه ویژه ای دارد. به گونه ای که بدون وجود هر کدام از آن ها روند تولید متوقف خواهد شد. در اینجا به معرفی تعدادی از ابزارهای اصلی تابلو سازی می پردازیم.

دستگاه لحیم و هویه کاری

دستگاه لحیم و هویه کاری یکی از لوازم تابلوسازی است  که اغلب برای ساخت تابلوهایی با متریال استیل و فلز مورد استفاده قرار می گیرد .  این دستگاه می تواند جوش ها را به صورت تفنگی در محل مورد نظر پیاده سازی کند.  
دستگاه لحیم و هویه کاری همچنین برای اتصال و لحیم کاری پایه های ال ای دی در ساخت تابلو های ال ای دی ثابت کاربرد دارد.

فروش لوازم تابلو سازی

دستگاه برش لیزری

امروزه دستگاه های برش لیزری  تبدیل به یکی از کارآمدترین ابزارها در صنعت تابلوسازی شده اند. این دستگاه ها برای ایجاد برش هایی با حداکثر سرعت و دقت کاربرد دارند. می توان گفت که تولید تابلوی با کیفیت بدون استفاده از این دستگاه امری غیر ممکن است. از این دستگاه برای برش متریالی مانند چوب , پلکسی , پی وی سی  و …. استفاده می شود. استفاده از دست برای برش دادن این متریالها دقت کار را کاهش و کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد اما با دستگاه برش لیزری سرعت و کیفیت کار بالا می رود و در نهایت مشتری از کار شما رضایت بیشتری خواهد داشت.

ملزومات نورپردازی

در سال های گذشته در نورپردازی تابلوها از هیچ گونه لامپی استفاده نمی شد و همین امر موجب می شد تا در هنگام شب تابلو دیده نشود. اما امروزه ابزارهای مختلفی برای نورپردازی تابلو وجود دارد که می توانید در تاریکی نیز تابلوی خود را معرض دید مشتریان قرار دهید. با این کار در شب هم بازاریابی شغل خود را انجام خواهید داد. دو نوع لامپ در نورپردازی تابلو استفاده می شود که از ملزومات این صنعت هستند. لامپ ال ئی دی و اس ام دی. از لامپ های اس ام دی برای نورپردازی حروف و از لامپ های ال ای دی برای نورپردازی زمینه کار کاربرد دارند. این لامپ ها اغلب در تابلوهای چلنیوم نصب می شوند.

 خم زن

ابزار خم زن می تواند تمام پیچ و خم های موجود در تابلو را به وجود بیاورد. ابزار خم زن یا زاویه زن جزو مهم ترین و ضروری ترین ملزومات تابلوسازی محسوب می شود زیرا بدون استفاده از آن امکان خمیده کردن حروف برجسته تابلو وجود ندارد. زاویه دار کردن حروف موجب می شود تا نام و برند کسب و کار شما بهتر و زیباتر دیده شود. استفاده از این ابزار هیچ محدودیتی در انواع متریال ندارد و شما می توانید تابلوهای پلکسی , استیل و چلنیوم را با این ابزار به بهترین نحو تولید کنید.

فروش لوازم تابلو سازی

 
دستگاه چاپ

هر طرحی بعد از طراحی باید چاپ شود. برای چاپ طرح های مختلف نیاز به دستگاه چاپ مخصوص است. دستگاه لارج فرمت که از دیگر ملزومات تابلوسازی محسوب می شود وظیفه چاپ طرح های مختلف را بر عهده دارد. روشی که برای افزایش کیفیت چاپ استفاده می شود حلال ها هستند. آب و سالونت از رایج ترین حلال ها هستند.

پانچ

استفاده از دستگاه پانچ بادی در تابلوهایی کاربرد دارد که برای افزایش زیبایی باید سطح آن ها سوراخ کاری شود. امروزه شاهد نوع جدید و جذابی از تابلوهای چلنیوم هستیم که با ایجاد سوراخ های متعدد در سطوح نور انعکاس جالبی پیدا می کند. این تابلوها به تابلوهای پانچ معروف هستند و بعد از برش ورق های پلکسی از دستگاه پانچ بادی برای ایجاد سوراخ بر روی آن استفاده می شود.

 دستگا برش برچسب

دستگاه برش برچسب وظیفه برش دادن برچسب های شب رنگ و روز رنگ را به عهده دارد. در برخی از تابلوهای تبلیغاتی مشاهده خواهید کرد که برای کاهش هزینه ها به جای استفاده از لامپ های ال ای دی اقدام به نصب برچسب ها بر روی تابلو می کنند. ابتدا رنگ , طرح , لوگو و موارد لازم توسط نرم افزارهای طراحی بر روی برچسب طراحی می شود و بعد از چاپ توسط کاتر پلاتر برش داده می شود.

 
دستگاه حک

هنگامی که قصد دارید لوگو و برند خود را بر روی تابلو حک کنید این ابزار کارآیی خود را نشان می دهد. این دستگاه برای حک در تمام متریال کاربرد دارد. اگر تابلوی تبلیغاتی شما دارای متریال چوب ترموود , کامپوزیت و … به عنوان زمینه کار است برای حکاکی باید از این ملزومات تابلوسازی استفاده کرد. نکته مهمی که باید در حک کردن برند به آن توجه کنید این است که برند و لوگو باید بیشترین هم خوانی را با نوع فعالیت و کسب و کار شما داشته باشد تا تاثیر گذاری آن به میزان زیادی افزایش یابد.

 

برچسب ها: ملزومات نورپردازی تابلو های ال ای دی ثابت تابلو سازی ملزومات تابلوسازی فروش لوازم تابلو ال ای دی ثابت فروش لوازم تابلو ال ای دی فروش لوازم تابلو چلنیوم فروش لوازم تابلو روان پخش ملزومات تابلو سازی ابزار تابلو سازی فروش لوازم تابلو سازی فروشگاه اینترنتی لوازم تابلو سازی لیست قیمت لوازم تابلو سازی لامپ ال ئی دی اس ام دی تابلوهای چلنیوم ورق های پلکسی



دیدگاه
دیدگاه شما :