دلیل انتخاب تابلوی دیجیتال به جای تابلوی ثابت ، دلایل انتخاب تابلوی دیجیتال به جای تابلوی ثابت ، دلیل اهمیت دیجیتالی بودن | ملزومات تابلو سازی ، لوازم تابلو سازی ، فروش لوازم تابلو سازی ،تابلو روان ، تابلو چلنیوم ، تابلو ثابت
به عبارت دیگر، فناوری هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین مطرح است. مشاغل میتوانن برای افزایش تبلیغات و شناساندن برند خود از آخرین فناوری بهره بگیرند تا بتوانند پا به پای رقبای جدید پیش رفته و توجه مشتریان بالقوه را جلب کنند. تابلوی دیجیتال، به صورت ویژه، یکی از بهترین ابزارها برای رشد شرکتهای تجاری است تا بهرهی بیشتری از فناوری جدید برای تجارت خود ببرند.
اکثر مردم با تابلوها و بیلبوردهای کلاسیک موجود از دهههای گذشته آشنا هستند. به هر حال، تابلوهای تجاری در نتیجهی نوآوریهای اخیر در فناوری و نمایشگرهای دیجیتالی رنگی، رواج دوباره یافتهاند. هیچ تابلویی دیگر فقط محدود به یک پیام، یک طرح رنگی یا یک شیوهی نمایش نیست. اکنون تبلیغ کنندگان میتوانند تابلوهای ثابتِ خود را با تابلوهای دیجیتالی جایگزین کرده و از پیام رسانی پویا و دینامیک و مزایای دیگر بهرهمند شوند.
مهم است به یاد داشته باشید که اولین قاعده و هدف تابلوی دیجیتال، جلب توجه است و این یعنی تجارت توسعه یافته. در واقع، برای شما بهسازی به عنوان یک سرمایهگذاری بلند مدت محسوب خواهد شد. در ادامه پنج دلیل اصلی برای شما آوردهایم که بدانید چرا باید به سمت تابلوهای دیجیتال برویم؛ لطفاً وقت بگذارید و این پنج دلیل را مطالعه کنید:
شما میتوانید بهترین تابلو را داشته باشید، اما اگر کسی اصلاً آن را نبیند، به درد نمیخورد. تابلوهای دیجیتال به خاطر لامپهای LED استفاده شده در آنها به خوبی دیده میشوند. برای مشاغلی که در مقابل فروشگاه خود تردد و ترافیک زیادی دارند، فرصت مناسبی است که این گونه خود را نشان دهند.
تنها نگرانی تبلیغ کنندگان از تابلوهای ثابت این است که تا چه مدت این تابلوها دوام میآورند. وقتی همه چیز ثابت و بدون تغییر باشد، شما نمیتوانید پیامها، محتوا و وضوحِ تابلو را تغییر دهید یا پیامها را در یک چشم به هم زدن به نمایش بگذارید. با تابلوی دیجیتالی میتوانید اطمینان حاصل کنید که هر آنچه به اشتراک گذاشتهاید درست، بجا و از همه مهمتر مناسبِ افرادی است که تابلوی شما را میبینند.
اگرچه در خرید یک تابلوی دیجیتال سرمایهگذاری اولیهای صورت میگیرد، اما در نتیجهی سهولت در تغییر پیام (بدون نیاز به افراد متخصص) و حذف هزینهی چاپ در دراز مدت پسانداز خواهید داشت. اساساً، این بهروزرسانی برای صرفهجویی در هزینههای بهرهبرداری بسیار مناسب است؛ این بدان معنی است که هزینهی تبلیغاتی بیشتر برای کارهای باارزشتر اختصاص داده شود.
ما اشاره کردیم که تغییر پیام چقدر آسان است، اما توضیح ندادیم که این موضوع چه اهمیتی دارد. شما با تغییر پیام میتوانید توجه مخاطبان هدف خود را به طور مداوم جلب کنید. تابلوهای ثابت به دلیل این که تغییرپذیر نیستند، به تدریج در پس زمینه محو میشوند؛ در واقع بخشی از زمینه میشوند که این هم برای جلب توجه مخاطب مناسب نیست. تابلوی دیجیتالی شما، با امکان ایجاد تغییرات جدید و همیشگی، چارهاین مشکل خواهد بود.
زیبایی دیجیتالی شدن در این است که همه چیز با یکدیگر مرتبط هستند. این بدان معناست که شما میتوانید تغییرات خود را خیلی سریع انجام دهید و حتی در صورت لزوم این کار را از راه دور انجام دهید. جلسههای باورنکردنی داشتهاید و میخواهید تغییراتی در تابلوی خود ایجاد کنید؟ مشکلی نیست! فقط اطلاعات جدید را وارد کنید و تابلو بلافاصله به روز میشود.
منبع : tabloir.ir